ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: احکام فقهی مقوم اعتماد اجتماعی ؛ اخلاق اجتماعی مقوم اعتماد اجتماعی ؛ اعتماد اجتماعی
نویسندگان: خیری، حسن
ناشر: پژوهشهای اخلاقی
امروزه یکی از مسائل اساسی جوامع غربی و جوامعی که متأثر از فرهنگ غربی هستند کاهش سرمایه اجتماعی است. اعتماد اجتماعی یکی از مؤلفه های اساسی سرمایه اجتماعی است. کاهش اعتماد اجتماعی بحران هویتی و فرهنگی را به دنبال داشته و این مسئله را در کانون توجه جامعه شناسان قرار داده است. جامعه اسلامی ما به میزانی ... ادامه
سال:1401
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: احمدی، مهران
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت و حسابداری
... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: تعهد سازمانی ؛ رفتارهای مشتری گرایانه ؛ مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی
نویسندگان: وکیلی ، علی اکبر ؛ امراللهی بیوکی ، ناهید ؛ شاکراردکانی ، محمد
ناشر: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری
هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتارهای مشتری گرایانه از طریق متغیرهای واسطهای است . مدل این تحقیق با استفاده از متغیرهای چون ویژگیهای شخصیتی، تعهد سازمانی، مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی و رفتارهای مشتری گرایانه شکل گرفته است. روش تحقیق این پژوهش؛ از نظر هدف، کاربردی بوده و برحسب روش... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: تجربه مشتری ؛ رضایت مشتری ؛ شعف مشتری ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: رحمانی ، محمود
ناشر: موسسه آموزش عالی راغب اصفهانی، دانشکده علوم انسانی
مسـئلۀاصلی این مقاله بررسـی چگونگی فعالیتهای خیریۀبرخی مسـاجد و حسـینیههای شهرتهران در پیوند با نهضت امام خمینی از سـالهای1342تا1357اسـت که با اسـتفاده از رویکردتوصیفی به بررسی بخشی از اینگونه فعالیتها پرداخته شده است.از آنجا که مبارزین سیاسی با تنگناهای مالی زیادی از سوی رژیم مواجه شدند دست به ا... ادامه
سال:1398
کلیدواژه: اعتماد ؛ عملکرد کارکنان ؛ هوش عاطفی
نویسندگان: کمالی ، میلاد
ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت
دین اسلام، مومنان را به مشارکت و تعاون در کارهای خیر و نیکو، دعوت کرده است و از میان کارهای نیکو به قرض الحسنه تاکید فراوانی داشته است. به گونه ای که قرض الحسنه ( قرض غیرربوی و بدون اجر و مزد) به دیگران را معادل با قرض به خداوند دانسته است و پاداش فراوانی برای آن نهاده است. قرض الحسنه از ارکان الگوی... ادامه
کلیدواژه: تجربه ؛ تعاملات مشتریان ؛ راحتی خدمات ؛ رضایتمندی
نویسندگان: سهرنگی نژاد ، اسما
ناشر: دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشکده مدیریت و اقتصاد
قرض الحسنه بعنوان یک ابزار مهم رفع نیاز های مالی مورد تاکید شدید اسلام قرار گرفته است و در حال حاضر تعداد قابل توجهی صندوق قرض الحسنه در کشور به اعطای این تسهیلات می پردازند که عمدتا نیازهای مصرفی را هدفگیری نموده است.از سوی دیگر فعالیت دیگری در دنیا به نام تامین مالی خرد از اعتبار قابل توجهی در عرص... ادامه
کلیدواژه: اعتماد مشتری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیک ؛ همراه بانک
نویسندگان: نیک جو، وحید
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، دانشکده علوم انسانی
قرضالحسنه یکی از عقود بانکی اسلامی است که پس از تصویب بانکداری بدون ربا در کشور در حال پرداخت از سوی بانکها و مؤسسات اعتباری است. در این مقاله به استناد شواهد آماری و روش هم انباشتگی یوهانسن-یوسلیوس در دوره 1398-1363 نشان داده میشود که تولید ناخالص داخلی، نرخ سود تسهیلات بانکی و تعداد ازدواج ثبت ... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: ارتباطات توصیه ای ؛ اعتماد ؛ قابلیت اعتماد ؛ کیفیت اطلاعات ؛ مفید بودن اطلاعات ؛ نگرش
نویسندگان: محمد کریمی ، حمیدرضا ؛ غفاری ، محمد
ناشر: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی
امروزه اعتماد به برند از اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کارها خصوصا در محیط های رقابتی برخوردار است. لذا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. ارتباطات توصیه ای شامل ابعاد کیفیت اطلاعات، نگرش نسبت به ارتباطات توصی... ادامه
سال:1397
کلیدواژه: اعتماد مشتریان ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتریان
نویسندگان: پرچکانی، ابوالفضل
ناشر: دانشگاه پیام نور استان قزوین، مرکز پیام نور بوئینزهرا
در تحقیق حاضر، تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی ارزیابی می شود. اطلاعات سالانه 11 بانک دولتی طی سال های 1381-1388 جمع آوری و با استفاده از مدل داده های تابلویی تأثیر شدت تبلیغات بر رشد حساب قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بازده حقوق صاحبان سهام در بانک های دو... ادامه
کلیدواژه: ارتباط با مشتریان ؛ رضایت مشتریان ؛ وفاداری مشتریان
نویسندگان: شهروا، سید امیر
ناشر: موسسه آموزش عالی آبان هراز، دانشکده علوم انسانی
بعدی
دسته بندی